7 nov. 2012

Att dansa bort en förkylning?

Det kittlar och ömmar i min hals. Nej, nej och nej! Jag får inte bli förkyld. Vad göra? Hittills har jag druckit flera koppar te. Tagit varma jackan. Tagit varma halsduk. Sen har jag ignorerat det där lilla ömma i halsen. Ikväll låtsades jag helt om att jag inte hade nåt och dansade på med boogie woogie och nia (mina skulderblad mår riktigt prima ikväll). Min plan var att hålla mig på min nivå 1 under dagens niapass, Nivå 1 innebär att jag rör på mig med små rörelser och ganska lite intensitet. Bli lite varm i kroppen och mjuka upp mig. Med lite uppvärmning rensas luftvägen och jag har inte alls ont i halsen. Tjoho vad roligt det var och några av låtarna är några riktiga favoriter så svetten bara rann. Förkylningen då? Nej den har inte visat sig förrän nu när jag sitter med blött hår och utan strumpor. Läggdags? Ja!
Rör du på när du är förkyld och hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar