7 okt. 2012

Löpning och tårta

Jag är nog lite mer åt långdistanshållet. Åtminstone jobbar jag på det. Jag är inte så mycket för att springa snabbt så att springa långsamt och lite längre är mer lagom för mig. Igår fick jag ihop 12 km. Men det blev lite för lerigt i skogen, så jag pausade runkeeper och gick istället. Eller gick och gick, det var ju så lerigt så jag ibland fick hoppa upp på stenar och klättra i träd för att undvika att kladda ned mina skor alltför mycket. Att springa i skogen är iallafall roligare för det händer mer. Dessvärre är jag lite närsynt så jag får verkligen se upp eftersom det blir suddigt bara några meter framför mig.
Igår kväll kände jag mig lite öm i knäna men det gick över snabbt. Blev kanske lite för mycket asfalt efter skogen.




Annars gjorde jag inte så mycket igår. Kollade på Intresseklubben på svtplay. Det är ganska kul. Sen gick jag över till syster och hennes lycklige som fyllde jämt i veckan. Åt fredagens tacopaj och massa mumsig tårta från Nordfeldts (äkta vara!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar